torsdag den 26. april 2012

Ikke blog-challenge, bare randomness!!!

HEEEJJJ, we're back <333
Oki ville bare lige hurtigt sige, at jeg for nogle uger siden var i Bilka med en veninde, og så var der den her Derma-konkurrence, hvor man skulle svare på noget og så sende sit svar til et nummer. Min veninde og jeg tænker, jaja hva faen, det er 1 krone, lad os prøve. Vi skriver, modtager begge sms om, at svaret er korrekt, og at vi nu er med i lodtrækningen om præmien. Fedt fedt fedt, vi fortsætter vores storindkøb i Bilka og runder lige et par smagsprøver (WIN). Okay, så er det så, at da jeg i weekenden er på arbejde og går til pause, ser jeg en sms fra Derma: "Tillykke, du er den heldige vinder af Derma produkter for 1000 kr.!" OMG OMG OMG, går helt amok (vinder aldrig sådan noget) og ringer til min veninde.... SOM OGSÅ HAR VUNDET.... SÅ skørt hehe, men i dag er præmien så ankommet, så det er vældigt, er det!
Qnuz




SPA !!! og hyg jer heh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar